Ik heb een vraag…en nu?
We proberen MijnKleutergroep zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je een vraag hebt waar je het antwoord niet op kunt vinden. Wat dan? Er zijn verschillende mogelijkheden…
Klik op het infoteken
Rechtsonder op elke MijnKleutergroep-pagina staat een infoteken (het i-tje). Als je hierop klikt kom je op een menu met artikelen over deze pagina. Je ziet meteen de infopagina’s die een link hebben met de pagina die je bezocht, maar je kunt ook zoeken via de zoekbalk of via het i-tje direct je vraag stellen aan onze medewerker.
Kijk op info.mijnkleutergroep.nl
Een uitgebreide database met informatie over alle mogelijke MijnKleutergroep-zaken. Maak gebruik van de handige zoekfunctie, waarmee je de artikelen die bij jouw zoekterm horen, direct te zien krijgt.
Vraag het aan een mede-MijnKleutergroep-gebruiker
Dit kan via het forum op het dashboard of door lid te worden van de Facebook-groep “MijnKleutergroep-leden” en daar je vraag te stellen.
Neem contact op met de helpdesk
Heb je een technische vraag, dan kun je het beste contact opnemen met de helpdesk. Dit doe je door het “Contactformulier” op het dashboard in te vullen. De helpdesk zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Online vragenuurtje
Heb je meerdere vragen en wil je hierover even sparren met een MijnKleutergroeptrainer? Dat kan! Via ons digitale klaslokaal, kunnen jullie elkaar zien en spreken en kan onze trainer je meteen e.e.a. laten zien door het MijnKleutergroep-scherm met jou te delen. Let op: het online vragenuurtje is niet gratis, maar wordt door onze gebruikers wel als zeer waardevol ervaren. Je kunt het vragenuurtje reserveren door op het dashboard te kiezen voor “Reserveer een training”. Aan het vragenuurtje kunnen maximaal twee personen deelnemen.